16 juni onsdag

Idag har jag kört ut moppen till mor och far. Gick en promenad med lilla Cilla, runt kvarteret, det var väl vad hon orkade med, lilla gamla Cilla.
Vi åkte sedan till Willys för att köpa kattsand som ska räcka i en hel månad. Vi bar så armarna blev längre och längre, stackars mamma. Vi fikade hemma hos mig, åt dammsugare (just det ja, vikten), vilket gav mig en idé att imorgon åka (cykla) till Willys för att inhandla några förpackningar med dammsugare. Tror inte att det finns i USA. Ska också köpa med lite smågodis, vilket de inte har på samma sätt som vi. Finns det lösgodis någon mer stans än i Sverige?

Igår hann jag inte med att smeta in mig med brun utan sol, men det har jag gjort nu, så det ska bli spännande imorgon bitti när jag ställer mig framför spegeln....

Fick besked av Joyce att Paul, som låter oss vara på Cornell Club hotel i New York, själv kommer att vara på hotellet. Kolla in hemsidan: http://www.cornellclubnyc.com/clubs.html Det ska bli kul att träffa honom. Erika har också fått tag på en bekants bekant, tror hon har träffat honom vid något tillfälle, som ska ta med oss ut en av kvällarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0