18,19 juni

Heeej!

Igår kväll var vi på personalfest, överaskningsfest, till min snart föredetta chef. En helt fantastisk kväll, där alla bidrar till en hysteriskt god stämning. Lars och Tobias på gitarr med ett osinande register över låtar de kan spela och sjunga till. Mat och dryck flödade hela natten lång. Tack för att ni finns mina arbetskamrater, ni förgyller min vardag var och en....MEN NU ÄR DET SEMESTER :-)

Idag ska vi åka till Stockholm och irra runt. Mina stackars barn ska få vandra planlöst i nästan ett dygn, innan vi sätter oss på planet imorgon bitti. När de har klagat över detta tilltag så har jag sagt till dem att; det stärker deras karaktärer och att det är ju faktiskt roligt att leva lite bohemliv innan vi kommer till lyxen. Men de tittade bara på mig och köpte inte alls mina argument. Nåja, så hemskt blir det inte. Bakgrunden till detta är att jag bokat tågbiljetter för längesedan. Då skulle vi ha övernattat på ett ställe, men nu är inte fallet så och jag hade naturligtvis inte köpt ombokningsbara biljetter. Men men, jag tänkte att vi kan gå ut och äta när vi kommer till Stockholm, sätta oss i en park och ta ett glas vin (inte barnen), sedan tar vi Arlanda express vid ca 23:00. Där kan vi sedan ha det "mysigt". Vi måste i alla fall gå upp tidigt för att fräscha upp oss och äta frukost på Mc Donalds på Arlanda...Ja ni ser äventyret börjar redan här :-)

Nu kommer vi att vara på resande fot och det kommer nog inte att skrivas här i bloggen förrän vi är i New York. Då kommer säkert lite bilder från resan över Atlanten.

Erika kommer också att skriva på denna blogg under resans gång.

Oj! Vad klockan är mycket, bäst vi pallrar oss ner till tågstationen :-)


Kommentarer
Postat av: Anna Lindman

Hej på er!

Antar att ni är i the big apple nu! Ser fram emot att läsa om era äventyr:)



Kram på er!

Anna

2010-06-20 @ 20:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0