17 juni torsdag

Börjar få smått panik då jag vaknade imorse och var kanel/kakaobrun. Fick en liten minnesslinga som påminde mig om att jag någon gång på 80-talet lovade mig själv att aldrig någonsin använda brun utan sol. Trodde att utvecklingen gått framåt. Kan ju visserligen vara så att produkterna är bättre men att skinnkvaliteten är sämre hos användarinnan. Insåg detta när arbetskollegor började skratta hysteriskt utan att få fram ett ord, att det var verkligen BRUN utan sol. Får skrubba mig ordentligt ikväll och hoppas att det blir någon nyans ljusare, typ O'boy, utblandat med mjölk.

På jobbet gäller det nu att stämma av med allt som ska rapporteras in. Har även påminnt Matthias, Vice rektor, att eventuellt göra om planering och schema utifall jag råkar gifta mig rikt under semestern, vilket min andra chef säger inte vore helt osannolikt. Finns säkert redan en handlingsplan utifrån flera tänkbara och otänkbara senarion.

Börjar få ångest att lämna mina katter, en hel månad. Blev förvånad själv att jag redan känner saknad över dessa hårande, skrikande, pengasugande odjur :-) Men de fyller sin funktion med att vara katter. Mjuka, goa, sällskapliga och att de bara finns där när de som mest behövs.

Här är kort på de små som ska lämnas:
 LOVE (han heter så)
Lars-Olof (Till vardags Larsa)

Tjejerna som ska bo i min lägenhet är så fantastiska och duktiga så katterna kommer det inte att gå någon nöd på.

Kommentarer
Postat av: Malin

Man kan se att det allt är äkta love på kortet också!! Hade ju gärna velat se ett kort på din bruna vackra hy också... Vet ju hur jag såg ut på armbågar och knän när jag försökte göra mig fin... Nej, det är nog bättre att vara blå/vit tills man fått lite äkta färg! Nu har ni och de stackars barnen natten på Arlanda gjord, och sitter kanske på planet... Hoppas ni får en riktigt härlig resa!! Kram

2010-06-20 @ 08:47:00
Postat av: Anonym

Klem klem syster yster

2010-07-01 @ 08:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0