27e juni

Erika som skriver igen..
Efter gardagens solning, da jag pa kvallen sag ut som en krafta och Marie var rosa (inte brun Marie!!) fick vi ta det lite lugnt med stranden. Lite shopping kan man aldrig fa nog av da (gud, vet hur mkt jag hittills kopt) sa det gjorde vi pa fm. Gick sedan anda ner till stranden, efter att vi, jag och MArie kopt oss en dietdryck, (tyckte vi var duktiga som skulle halla igen infor Vegas, smakade dock pyton)..Solade och kande pa vattnet, fy fan va kallt!!Och kollade pa kitenordarna igen..Klappade pa ngr pitbullpuppies dom salde pa stranden for 100 dollar st (800 kr). Avslutade kvallen med ett restaurangbesok pa Mo's och at traditionsenlig clamb chowder (pilgrimsmussla i en soppa med potatis och lite bacon). Marie, lite glad i hagen efter ngr glas, kopte oxa en ful mugg och en indianflicka i porslin som ska sta pa hennes skrivbord pa jobbet, sa hon..Freja, jag och Lukas skakade bara pa vara huvuden..




Clam showder...





Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

FÅ FLER BESÖKARE PÅ NÅGRA MINUTER!

bara ett litet tips, funkar fint för mig :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=candydarling

2010-07-01 @ 06:48:00
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0