10-11 juli

Vi akte till Bend, centrala Oregon for att aka till resorten Sun River.

Vi har hyrt ett jattestort hus, med jaccuzzi och alla bekvamligheter. Freja har varit ute pa en vasternridning, hon blev borta i tva timmar. Hennes hast hette Cowboy. Lukas har varit pa bergsklattring. Hans hander ar fylld av blasor. Allt han tar i svider. Stackarn! Joyce och jag har lyxat runt med ett varsitt glas vin i handen och simmat och badat, solat i poolomradet :-)
Pa kvallen grillade vi stora stekar, som vanligt, och at sa vi stupade i sang. Det var en gasolgrill som jag trodde skulle explodera och bli ogonbrynslosa, men vi klarade oss med ogonbrynen i behall. Bend har ca 300 soltimmar per ar, vilket ar lite mer an vi har Sverige. De har massor av sno pa vinter, det ar da de har nederbord. Hur langa skidspar som helst. Pa sommaren ar det jattevarmt och skont. Man kanske skulle flytta hit?
Har i Bend vaxer allt och blir jattestort!

Freja pa vag pa "Cowboy"

Tva timmar pa prarien.

Barn och svarmor i poolen

Freja och Lukas i Jaccussin

vardagsrummet i stugan

Lukas hoppa i sin "lilla" sang

Lukas hoppar ut ur koket

Lukas ska klattra pa en klattervagg

Lukas klattrar pa en klattervagg

Jag sitter pa verandan i Sun River

Joyce grillar kott i Sun River

Freja i Cowboystaden "Sisters"

Marie i Sisters..jo jag har ett par Foppatofflor pa mig, ska retushera bort dem sa fort som mojligt :-)

Kommentarer
Postat av: sara

härligt!

2010-07-13 @ 09:01:00
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är allt fint på Herrhagen också!!!!

2010-07-13 @ 21:19:17
Postat av: Helena

Låter kanon det!!!

2010-07-14 @ 17:47:40
Postat av: Erika

Foppatofflorna börjar passa dig finfint nu Marie;)Ni ser ut att ha d fortsatt fantastiskt!Dom köttbetarna såg inte helt fel ut!Skulle ha stannat ngr veckor till ser jag!Hälsa familjen!

Puss Erika

2010-07-15 @ 19:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0