8 juli

Idag var jag och barnen pa bio. Vi akte till Loyd center dar de har en biograf precis bredvid. De har massor av filmrum, precis som pa filmstaden. Vi tankte tjuva oss in och se flera filmer eftersom man precis som pa filmstaden betalar och sedan gar in dar massor av filmer visas. Vi skulle se en film som heter The Last Air Bender eller ngt liknande, jag horde inte vad Lukas sa nar han skulle valja film sa jag bestallde tre biljetter till "The Arbeiter" kvinnan i kassan sag mest konfunderad ut, medan min son vred sig i skrattatacker!!!
I alla falll sa tittade pa The Last Air Bender, som var sa dalig sa jag somnade, sedan smet vi modigt in pa en vampyr och varulvf's film som heter Eclipse, ja ni alla andra utom jag vet sakert vilken film det ar. Den ar forresten filmad har i skogarna i Oregon. Nar vi satt dar kom en massa vakter och patrullerade, vi blev jatteradda! Gud tank om det ar oss de letar efter. -De kanske raknar folk som har betalat sa Freja. Nej det kan de ju  inte ga runt och gora sa jag. Mot slutet av filmen horde vi vakter som stod och pratade i Walkie Talkies -Patrol here, Call 911... ??? Vi holl verkligen pa att do. Vi planerade hur vi skulle ga ut en och en sa att de inte skulle kanna igen oss. Nar vi gick ut sa Freja att det kanske finns en bakdorr vi kan smita ut igenim. Men snalla barn, sa jag, i allra varsta fall sa betalar vi val bara for denna daliga film. Vi gick prompt ut och markte inget polispadrag mot oss :-) Det var ngn annan de letade efter.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0