30e juni

Behover jag saga vem som skriver..
Idag har bestamde vi oss for att ta det lite lugnt..solade pa fm, i tradgarden..Pa em och kvallen har vi nu varit och kollat affarer i grannorten. Jatterolig asiatisk affar forst, marknad med en massa delikata frukter sen, och efter det en vintagebutik med hur mkt loppisfynd som helst till sist. Marie kopte bebiskort och jag en bild pa en man och kvinna som hanglar. Innan vi akte hem akte vi upp i bergen och kollade pa dom mest lyxiga hus jag sett, "this is what poor people do when they're on holiday" sa Joyce och vi skrattade igenkannande. Nu ska vi ata Sloppy Joe's (har ingen aning om vad det ar) och packa for resan till LAS VEGAS imorrn!!Juhu!!!!!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Åh vad det är roligt att följa er! Jag blir så full i skratt av era bilder för jag kan bara tänka mig hur kul ni har det! Här i Sverige är det också varmt nu, + 30 i Köping där vi för tillfället är, åker tillbaka till Värmland idag där jag hoppas och tror att det är lite svalare. Liten Gry har fått urinvägsinfektion och får därför inte bada på en vecka...typiskt... Blir så avis, vill också till Statera igen! Njut njut njut! Erika, hör av dig när du kommer hem för jag vill gärna ta en kväll till snart igen! KRAAAAMAR till er alla

2010-07-04 @ 10:01:28
Postat av: malin

Nu vill vi höra hur ni hade det i Las Vegas... Marie verkar ju ha lagt av med bloggandet, men du Erika kan väl skriva lite!!! :-))

Kramkram

2010-07-04 @ 12:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0