29e juni

Erika igen..
Johnny Mike kom och hamtade oss pa fm och tog oss med till hans jobb. Han jobbar som videofotograf till basketbollaget The Blazers har i Portland. Dom spelar tydligen i NBA (hoppas det ar dom ratta forkortningarna) och vi fick se arenan, studion dar dom spelar in programmen och traffa manniskorna bakom hela tv-produktionen. Spenderade flera timmar inne i inspelningstudion och latsades att vi var tv-hosts och kamerman.

Pa em hann vi med lite snabbisshopping pa Loyds mall och i en-dollar-affaren dar faktiskt allt kostar 1 dollar (man behover darfor aldrig fraga eller kolla prislapp, gjorde dock detta en gang utan att tanka mig for). Dagen avslutades med middag pa mexikansk restaurang (finns tusentals har i USA) och tog for forsta gangen i mitt liv med mig maten jag inte orkade ata upp fran restaurangen, i en liten matlada, som tillhandaholls av restaurangen (varfor gor man inte sant i Sverige?)


Freja med basketbollspelartroja



Studion i Rose Garden, NBA:s basketbollteam The Blazers

Marie och Erika, nyhetsankarna....for NBA...hmmmm...
Marie ar som vanligt Jean Claude Van Dame, tror hon...

Close-up....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0